Thursday, September 30, 2010

Wednesday, September 29, 2010

permulaan


salam..
sebelum aku meneruskan coretan selepas ini,
ada baiknye aku menceritakan perihal aku serba sedikit..

nama diberi miss S----A,:p
aku blaja kat Ampang,
hometown aku kg.Mentuan,Binjai,
dulu aku bersekolah di SEK.KEB.Mentuan,
pastu masuk form 1 kt MMP,
dah besar panjang n blaja kat USIM.
lambat lagi nak grad..huhu

klah..tulah perihal diri ku serba sedikit..

ketenangan


jangan ikut orang

salam utk semua..

anddoo!!!nilah jadinye bila ikut orang..
orng lain wat blog,kita nk wat jgak.
tgk ni..
xpasal2 dah bersawang aku punye blog..
nak menulis pun malas rasenye..
xpe2..
aku nak capai satu azam baru
aku akn tulis apa yg aku wat dalam khdupan seharian aku
(tu pun kalo rajin nak tulis la..hehe)
aku ingat nk tulis apa yg aku wat dlm klas
mane la tau bila dah tua2 seksok,
bila baca semula ingat la zaman muda2..:)
kalo aku xbaca pun
manela tau anak2 n cucu cicit aku yang baca
(zaman diorang mesti lagi canggih..huhu)

insyaAllah, ade mase terluang aku cuba tulis apa2 yg patut..
yang pasti,ini..
HANYALAH CORETAN HIDUP