Sunday, November 21, 2010

Kemalasan Berganda


huh..(-_-")..
orang tua cakap xelok mengeluh sbb bila kita mengeluh, kita bagaikan xbersyukur dengan apa yang Allah dah takdirkn utk hidup kita ni..
tp bila malas dah bertamu dlm diri aku ni,mmg susah skit aku nak 'control' diri..
time nilah aku mula mengeluh..
lagi bertambah bila fikir banyak lg kerja yang xselesai..huh..(mengeluh lagi..adoii!!)

ingatkan bila dah masuk sem baru ni akan bersemangat sikit tp sume tu hancur..
nak tau nape??('~')??
sbb aku malas nak masuk klinik..
nak cari patient dh satu hal..
patient plak bukan sumenye boleh dtng..
yg ni aku phamla sbb diorng pun ada keje gak..

lagi sakit kepala bila fkir klinik makin bertambah..
klinik utk paed la,OS la..
pasni mgkn ada klinik utk perio plak..(-_-*)
bila masa klinik dh bertambah,maknanye makin susahla nak cri patient..

malasnye!!
(cmnilah kot rupe aku time malas)

xboleh jadi ni..
lagi aku layan sifat malas ni,lagi teruk jadinye..
tolong2!!!
bagi aku motivasi skit..

pura!!
you can do it!!
gambate!!
(''>)

No comments:

Post a Comment