Monday, November 29, 2010

Terima Kasih Ya Allah..


hari ni aku bersyukur sangat2..
nak tau nape???
sbb Allah dh permudahkan kerja aku dlm klinik..

sblm ni mmg aku penin bila masuk klinik..
esp bila doktor yg jaga kitorang tu semuanya berlainan pendapat..
ada yg ckp suh wat cmtula cmnila..
penin aku..
sbb sume tu melambatkan keje aku n membazirkan masa pesakit aku yg trpksa dtng awal2 lg..

berbalik kpd topic ni..
aku mmg rse bersyukur sgt..
sbb aku slalu kena wat 'on the spot' treatment..
tup-tap-tup-tap..
alih2 dh kna wat rawatan kt pesakit..
mgkn bg kawan2 aku,diorng dh biasa..
yela..dh mcm2 treatment dh diorng wt..
mcm aku ni bru je nk stat rawat orang..
xsmpt nk prepare pulak tu..
mujurlh berbekalkan ilmu di dada..
dan dgn izin Allah
aku berjaya lakukn..
w'pun aku xbrape puas hati dgn operational skill aku..

apa2 pun..
kita knalah sentiasa mintak pertolongan kpd Allah..
supaya Dia sentiasa berada disisi kita diwaktu kita kesusahan dan diwaktu kita senang spy kita xlalai..

p/s: thank you Allah-Maher Zain

1 comment: