Wednesday, August 17, 2011

Apa nak buat kalau...

Apa korang akan wat kalau orang tersebut pernah rapat dengan korang dan dia wat perangai yang tak sepatutnya??

Perlukah aku menegur dia kalau terang-terangan memang aku tahu dia takkn endahkan teguran aku..huhu..sedih rasanya bila kita rasa diri kita sangat lemah untuk memberi teguran.

Kadang2 aku rasa benci tengok dia sebab aku dah xsanggup nak tengok.Tapi sampai bila aku nak benci??Kalau aku terus-terusan membenci dalam hati,aku takut Allah balas perbuatan aku ini kat keturunan aku plak..Ya Allah,engkau jadikanlah keturunanku dari orang yang baik2..

Jadi,apa yang aku mampu buat sekarang,hanyalah berdoa semoga Allah bagi petunjuk kat dia.Mungkin dia jadi camtu sebab persekitran dia dan aku jauh berbeza.Aku sangat bersyukur kerana aku masih ada kawan2 yang sentiasa mengingatkan aku tentang dunia yang serba fana ini.Sesungguhnya aku sendiri pun masih lemah dalam hal agama ni.

No comments:

Post a Comment