Friday, July 6, 2012

Saat Kita Bertemu..

Masih ku ingat pertama kali kita bertemu..
Hatiku riang tak terkata..
Disaat itu aku masih muda dan mentah..
'Gombak' menjadi saksi pertemuan antara kita..

Bagiku engkau sangat sweet..
hatiku berbunga riang bila dapat memegang erat dirimu..
detik itu aku tak inginkan perpisahan..
kerna aku tahu aku sangat memerlukanmu..

walaupun engkau selalu membuatkan otakku sakit dengan kerenahmu..
tapi sayangku melampaui semua itu..
aku tetap berjumpa denganmu selalu..

Bila aku semakin dewasa,
kita makin terpisah..
dan aku tahu engkau masih setia menungguku disana..
akan tetapi sukar bagi diriku untuk berjumpa denganmu..

Akhirnya perpisahan tetap terjadi..
kerana hatiku milik orang lain..
dan amat sedih utk mengatakan yang dia adalah kembarmu..

moga suatu hari nanti kita dapat berjumpa lagi..
dan hatiku mengatakan yang orang lain perlu tahu siapa dirimu yang sebenar..
maafkan aku  'S'..





(owh..slurpee)

p/s:sudah 16 tahun usia perkenalan kita  My Sweet S..=)


No comments:

Post a Comment