Monday, April 29, 2013

tambun oh tambun..

Assalamualaikum...

=))...hehe..

Senang hati sgt sbb sekarang ni dah dapat merasai keenakan dan keempukan sofa kt rumah..patutla omputih selalu ckp home sweet home...mmg suweeeet sgt bila dpt balik umah..lebih2 lagi bila dapat merasa masakan emak yg selalunya tiptop..

Tapi entry kali ni aku nak cite pasal tambun ye..tambun??..lost world of tambunla...ayyoo..

Ini tempat woo manyak panas maa.. (mmgla panas sbb tu dia wat taman tema air..aparrra..).solli..solli..bukan nak cite pasal panas tapi nak cite yg tmpt ni xbrapa menarik sgt..hmm..mngkn aku rasa xbrape menarik sbb aku xsihat sgt kot.ditambah lagi ngn muka aku yg sensitif tahap karma kat matahari smpai naik ruam2.lagi 'cun' bila ruam2 tu makin menampakkn warna merahnya bila aku berendam dlm air panas..n smpai sekarang kulit aku gatal2..cesss....hampeh tol..

tujuan aku nak ikut gi tambun ni 2 bnda je.first sebab aku nak berendam dalam kolam panas..second sebab nak jalan itut kawan2...hehe..jadi, dah tercapaila dua matlamat yg aku nak capai tu..

Apa2 pon aku tngglkn korng dgn gambar2 masa aku kt sana..







No comments:

Post a Comment