Thursday, March 10, 2011

Jaga Mulut

Hm..korang rasa ada tak orang jual insuran untuk mulut??
Kalau adala kan,aku ingat nak beli untuk mulut aku ni.

Manela taukan satu hari nanti ada orang nak cili mulut aku ni,
at least aku dah ada insuran awal2
Takdela sia-sia je mulut aku ni kena cili.

hish!!

Apala yang aku merepek ni.

Tapikan akhir2 ni aku rasa aku dah tak cakap berlapis dah
ikut sedap je nak kuar apa dari mulut aku
sampaikan kawan2 aku dah ramai yang terasa disebabkan percakapan aku yang tak bertapis ni.

Seingat akula dulu2 aku takdela camni (perasan)..hehe
Kat sekolah dulu,aku ni baik je (nerd)..tapi tu bila orang judge melalui muka aku la,
perangai aku yang sebenar manela diorang tau.

aku rasa aku kna ubah semula dari segi percakapan aku ni,
kadang2 kita xboleh jujur sangat,
sebab kebenaran itu adalah pahit.

hmm..

tgh pikir camne nak berubah ni..

DOES ANYONE HAVE ANY SUGGESTION???

3 comments:

  1. kak pura.. sbb tu org kata
    berkata benarlah biarpun pahit

    pada saya, baik sentap sbb berkata benar dari sakit hati sbb gurauan yg berlebihan ataupun fitnah...

    akhir kalam
    it depends jgk la kot

    just an opinion of mine :)

    ReplyDelete
  2. laaa...xyah ubah paper..jadi jer diri sebenar..btol ni

    ReplyDelete
  3. mmgla bgus jd diri sndr..tp kalo asyik dok sakitkn hati orng je,aku rasa nk kna ubah gak..

    ReplyDelete