Sunday, May 29, 2011

Imaginasi Aku


Salam semua...^_^

Entry aku untuk kali ini tak berat dan tak melibatkan apa-apa emosi.Just nak share sikit sesuatu yang aku pernah terpikir sebelum ini dan pemikiran ini adalah ketika zaman aku masih kanak-kanak dan juga untuk zaman sekarang..hehe.

1- Rumah fluorescence???
Aku pernah terpikir bestnye kalo ada 'rumah fluorescence'.Banyak kelebihannya kalo ada rumah camni,salah satunya korang xpyh guna letrik dh malam-malam.Pastu kalo ada pencuri nak pecah rumah,awal2 lagi korang dh nampak pencuri tu jalan kat sekitar rumah.Yang paling penting,mestilah nampak cantik sbb bila waktu malam je rumah kita menyala..cam kunang2..tak ke cantik kalo ada rumah camtu.

2- mesin faks???

Yang ni xdelah nak cite psl kemajuan yg boleh diubah utk mesin faks ni. Cuma aku nak cite kalo waktu dulu memang aku xtahu camne mesin ni berfungsi. Aku ingatkan mesin ni akan hantar kertas tu terus kt 'receiver'..Rupa-rupanya telahan aku salah ye..hoho.Mesin ni hanya akan copy information,pastu hantr information tu dalam bentuk data yang dah di 'copy'...memang ntah apa2la aku pikir waktu tu.

3- will be continued..hehe

No comments:

Post a Comment