Monday, May 23, 2011

Subjek Elektif

Salam semua..

Sebelum aku memulakan penulisan aku untuk edisi cuti ni (xleh blah bila ada edisi cuti plak..hehe), aku nak ucapkan selamat bercuti kepada kawan2 tersayang. Korang dah mula wat ke projek korang untuk subjek elektif??? Kalo korang tanya aku, jawapan aku mestilah 'tak'.hehe..

Ramai gak yang tanya aku nak buat apa untuk subjek elektif ini kat facebook. Untuk pengetahuan korang semua, aku akan bergabung dengan sarah, che pah, didi, nisah dan nus. Kitorang akan buat outdoor activity kat Shah Alam. Nama tempat tu Sky Trex Adventure. Kat sini korang boleh wat macam2 aktiviti lasak contohnya flying fox, jungle trek n bermacam-macam lagi. Kalo sape2 berminat, boleh layari laman web www.skytrex-adventure.com. Kat sini korang akan tahu lebih terperinci apa yang ada kat skytrex ni. Nampak macam best tapi tak tahulah camne bila kitorang join nanti.

Apa2 pun thanks to sarah yang tolong booking dan thanks to che pah yang tolong deal dengan akmal untuk jadi bodyguard kitorang.

2 comments:

  1. aah..blh kot sbb hr tu miss izza ckp kalo nak daki gunung pun boleh.mngkin n termasuk gakla kot.hehe

    ReplyDelete