Monday, May 16, 2011

Mari Mewarna..(''>)


Tengah syok dok layan internet, tiba2 adik perempuan aku ni mintak aku lukiskan satu gambar untuk dia warnakan. Walaupun pelik dengan permintaan dia,tapi aku teruskan juga usaha untuk lukis sesuatu sebab aku tahu dia memang takde bakat langsung dalam bidang seni ni,lagi2 bab melukis..hehe..sedap je mulut kutuk adik sendiri..dengan berbekalkan bakat yang tak seberapa,akhirnya aku berjaya jugak hasilkan satu lukisan..(rama-rama je pun)

Nilah proses mewarna yang dihasilkan oleh adik aku sendiri..


(Ni aku lukis khas untuk adik aku)


(proses mewarna menggunakan warna yang tak seberapa)


(aku cadangkan dia supaya dia guna watercolour pencil sebab warnanya akan jadi lagi cantik)


(proses touch up dengan air untuk hasil yang lagi baik)


(inilah hasilnya)

Sebenarnya warna untuk lukisan ni lagi cantik dari yang korang tengok sekarang ni tapi disebabkan camera aku yang tak seberapa (guna camera phone je), maka terhasillah gambar yang tak seberapa jugak.

Apa2 pun, bangga kat dia sebab dia bersungguh2 untuk siapkan jugak proses mewarna ni.
hehe..Kalo korang nak tau,adik aku ni dah abis SPM dah.Dia gak yang suh aku post gmbr ni kat blog..LYKIR @ likir, i dah tunaikan janji i dah as ur sister..

No comments:

Post a Comment