Monday, April 23, 2012

Test..again?

Exam kembali lagi!!!

Setiap kali exam, setiap kali tu jugaklah lalui perasaan yang sama..
Asyik tertanya2..
Aku jawab apekebenda la tadi ek..
Dengan masalah masa tak cukupla..
Padahal kalau bagi masa lagi lama pun,mungkin hasilnya tetap sama.
Sebab kalau dah dalam kepala otak mmg dah tak boleh nak pikir,
Pusing sana pusing sini pun akan keluar idea yang sama je..x gitu??

Mungkin aku sorang jela kot camtu..pffttt..

Ni kalau mak aku tanya camne exam,tak terkeluar satu ayat kot dari mulut aku..
Tak pun biasanya aku jawab je camni,
"biasala..Ada yang boleh jawab,ada yang tak."

ok..Itu hanyalah penyedap ayat untuk mak aku dengar..
Walhal,hanya Allah je lah yang tahu macam mana teruknya aku jawab tadi.

Tapi,yang penting dah ada usaha.Selebihnya tawakkal jelah..9_9

layan je la lirik ni w'pun takde kaitan sgt..(I TRIED)

i tried so hard, can't seems to get away from misery,
Man, i tried so hard but always be a victim of these streets,
it ain't my fault cause i tried to get away but trouble follows me,
And still i tried so hard hopin' one day you'll come and rescue me..                      

p/s: maybe i'm not tried so hard..

No comments:

Post a Comment