Wednesday, May 19, 2010

Persahabatan yang hilang....



Aku tak tau nak mulakan ayat cmne utk topik ni sebab aku sendiri dah banyak hilang kawan..opps..jangan salah sangka ye..aku hilang kawan sebab 'lost contact' dengan kawan2 yang penah aku sayangi dulu dan sampailah sekarang.betullah ape yang kawan aku selalu cakap 'Friendship Never End'.Sampai satu masa nanti kita akan cari juga kawan yang penah kita kenal dan rapat dulu.Aku tak taulah orang lain camne tp aku selalu berusaha gak utk cari kawan2 lame aku.Tak kiralah kat mane korang menhilang tapi aku tetap akan cari gak sebab aku tak nak persahabatan yang penah kita jalinkan dulu terputus camtu je.

Tujuan aku tulis ni sebab aku nak cari semula kawan2 aku.Kepada Aqlima,Ain(sekelas dgn aku time drjah 4 dulu) dan Ilyani,aku harap aku dapat jumpa semula korang.Aku nak minta maaf kalau korang ada terasa hati atas segala perbuatan aku selama ni(esp ilyanie).Aku bukan tak nak 'contact' korang tapi kadang2 aku pun sibuk jgak.Kalo korang ada terbaca blog ni,tolong komen smthing kat blog aku ni sbb at least aku tau kewujudan korang dalam blog aku ni.

No comments:

Post a Comment