Thursday, May 27, 2010

Sebuah penyesalan..

Dalam kesibukan yang memanjang, aku tidak pernah berhenti dari memikirkan betapa menyesalnya aku dengan perbuatan aku yang dulu. Andai ditakdirkan aku dapat membuang semua memori itu,akan ku campak memori itu ke dalam jurang Marina yang mana takkan aku temui lagi memori itu. Dulu aku tidak pernah sedar akan perbuatan ku ini. Alhamdulillah..Allah masih sayang lagi akan hambanya ini..Dialah yang memberi petunjuk dan Dialah yang Maha Mengasihani. Akan ku terima segala dugaan dan cabaranNya dengan tabah dan sabar.Semua yang terjadi ada hikmahnya tersendiri.Akan ku jadikan penyesalan ini untuk membina sebuah kehidupan baru yang lebih bermakna...

Ya Allah,tabahkan hati hambamu ini dalam menghadapi semua cabaran dan rintangan yang akan aku tempuhi kelak...Amin.

No comments:

Post a Comment