Tuesday, October 26, 2010

owh..pulau kapas


Pulau Kapas

sblm dtng sini,
rmai yg ckap pulau ni dah tercemar ngan macam2
sampah,mat salih seksi n apa2 je yg mnyebabkan orng ckp ia sudah tercemar..

tp,
bila aku sampai kat pulau ni,
ia xsteruk apa yang orang bgtau aku sblm ni,
it still can be considered as terjaga lagi
sbb pantainye still nmpak bersih w'pun xsecantik pulau redang.


aku suka hampir sume part yang ada kt pulau ini,
anginnya wat aku nyaman,
pemandangan pantainya wat aku tenang,
pasirnya wat aku lapang,
makanan kt resort aku duduk tu wat aku kenyang(he3..)


yang paling xdpt nak dilupakan,
aktiviti yang kitorng wat kt sana,
&
masa yang kitorng abiskan kat sana.

kitorng berkayak,mandi pantai,snorkelling,main volleyball pantai,
memancing(kcau bdak laki je),
borak2 sampai ke tgh malam,
&
tido atas pasir sambil mendongak ke langit.

tulah pengalaman paling manis yang kitorng spent bersama.

sayang korang sume..

to all 2nd batch FoD

1 comment:

  1. walaupun mbuk laut,x dpt join snorkeling n mandi2 kat pantai,but really enjoy it..

    ReplyDelete