Sunday, October 17, 2010

usaha lagi..


salam semua..
dah lame aku xcoret apa2 kt laman blog aku ni..
mmg xsempat pun,
bnyak keje yg nk kna uruskan,
tmbh plak exam hmpir menjelma..
huhu..

tapi xpe..
dalam kesibukan ni,
aku sempat belaja bnyak perkara.

1- camne cara nak berniaga
(lagi bgus kalo dpt tumpu betul2 apa yg diajar dlm klas muamalat)

2- camne nk dpt untung yg bnyak
(part ni yg aku suke..he3)

3- kna brani tanggung risiko
(tp kena bijak jgakla plih brng nk berniaga,jgnla korang berniaga barang yang dh ramai orng jual..tu cari nahas namanye)

4- berniaga ni memang jadi susah kalau kita malas n malu.

semua yang aku citekan kat atas ni berkait ngan perniagaan
sbb mood aku skang n in business..

tu jelah yg aku nk bgtau..
pasni mood aku beralih kpd exam plak..
huhu
tu yng plng xsuke..

No comments:

Post a Comment